ARTIKEL SEBELUM

19/05/12

"Hot " kalau Najib Ada Teloq saman la....



Komen peminta blog saya


Semalam Saya ada membuat posting kisah perbicaraan skandal rasuah pembelian kapal selam di Mahkamah Perancis ada seorang tukang komen mengatakan ini adalah suatu fitnah. Posting saya itu mengatakan Media antarabangsa telah melaporkan, Mahkamah Perancis memulakan perbicaraan rasuah USD200 juta (RM800 juta) pembelian dua kapal selam dan pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibu membabitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak...(sini )

Pada mulanya saya malas nak jawap komen ini , tetapi bila di fikir fikirkan kembali dan  kalau ianya satu fitnah  Datuk Seri Najib perlu mengambil tindakan undang undang pada akhbar (gambar) yang membawa cerita fitnah ini.








Isu Scorpene bukan sekadar membabitkan isu politik dalaman negara tetapi menjadi perhatian antarabangsa berhubung penyelewengan dan rasuah sehingga membabitkan pembunuhan seorang wanita Mongolia (Altantuya Shaariibu),” .
Sekali lagi saya menegaskan untuk membersihkan nama atau imej PM , beliau seharusnya menyaman akhbar ahkbar antarabangsa ini yang banyak mengaitkan nama beliau serta memburuk burukkan nama nya di peringkat antarbangsa. Bak kata perpatah berani kerana benar.
Lagi pun perbicaraan ini sedang berlangsung di Mahkamah Perancis bukan nya di Mahkamah kangeroo di Malaysia .....(ha ha ha faham faham la  apa itu Mahkamah kangeroo.)

Kita tunggu dan lihat apa kesudahan isu ini.

Yang dibawah ini kata kata Mat Sabu
"Kata Mat Sabu di mana2 ceramah beliau, kalau rakyat Malaysia mahu filem atau skrip kisah Altantuya disiapkan sepenuhnya rakyat Malaysia perlu tukar kerajaan BN kepada Kerajaan Pakatan Rakyat ..
apa macam ada berani ka buat perubahan ?
.............................................................................................................................................................












posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud