ARTIKEL SEBELUM

3/03/14

Mahatir Bantah BR1M Najib Tun Razak

Ingatkan lepah pencen dia neh akan diam dan bersara terus dari arena politik , rupanya lagi ligan menyebuk dalam politik negara.

Berbeza dengan seorang lagi mantan PM iaitu Pak Lah terus sepi cuma sekali sekali je terdengar beliau muncul dalam politik negara.

Inilah dia Mahathir Muhamad lagi di penghujung usia ingatkan dia neh tutup terus atau tak mau ambik tau hal ehwal politik tapi lagi ligat...

Minggu lalu kesah dia dengan Kasim Ahmad dan hari ini pula duk sebuk pasai BRIM pula..




Chet Det menyaran agar BR1M di hapuskan berliau berkata adakah dengan BR1M BN mendapat sokongan ..

Sedangkan semasa tiada BR1M dulu pun BN mendapat sokongan kata nya..


Bagi pendapat aku Br1m x dapat pun tak  ape..bukan pasai aku sokong Chet Det ini...


Tetapi yang penting harga barang ,minyak , cukai  itu dan ini tolong la di turunkan...



Rakyat rasa terbeban  betul dengan  bende bende ini semua. 


Lagi pun BR1M dapat pun cuma setahun  sekali je...Dan aku pun dan sesetengah rakyat tak dapat pun BR1m itu .

Kalau turun harga barang lagi baek dari bagi Brim kerana semua orang akan dapat tempiasnya juga.

Harga barang tinggi akan dihadapi sepanjang tahun oleh semua rakyat tapi Brim hanya dapat sekali setahun itu pun segelintir , maka mana yang lebih beguih...


Dah tentu menurunkan harga barang lebih baik dari dari bagi BR1M....

Tapi apa yang aku lihat BR1M ini lebih kepada populis untuk kepentingan politik bagi parti BN...

Tu pasainya BR1m di beri..

Aku dapat BR1m atau tak dapat BR1M atau ke turun harga barang ka atau tidak BN tetap aku tolak....

Ngarut je BN neh...

Meluat...

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud