ARTIKEL SEBELUM

21/01/13

Laporan polis terhadap Papa Gomo









Video Muslimat PAS Gadai Punggung Untuk Diraba Jantan PKR

FRIDAY, JANUARY 18, 2013




Rogol bergilir gilir? Mungkinlah kan kalau ianya berlaku ditempat gelap yang mana line clear. Tapi tentang video diatas ni Gua rasa lu orang boleh nilaikan sendiri mengikut pemikiran lu orang semua. Kalau Gua cakap lebih nanti pihak Pakatan kata Gua Fitnah, Spin dan sebagainya tapi Gua rasa lu orang faham kan apa mesej dalam video diatas ni.

Apa pun paling untuk jantan baju kuning tu coz dapat Fone number budak perempuan gedik dalam video diatas. UNTONGLAH........

Psssttt... Tak perlu kata apa apa....hehehe 




inilah artikel yang dikatakan menfitnah yang akan menyebab Papa Gomo di saman??





Laporan polis sudah dibuat REPORT NO 617/13 dibuat pada hari ini 20 januari 2013 terhadap pemilik blog ini..dinyatakan dengan tegasnya di sini lelaki brbaju kuning itu adalah suami saya dan prempuan yang bertukar handphone itu adalah saya..

kami ambil gambar bersama2 di HKR112 yang lain2 adalah ahli keluarga saya..tiada adegan raba meraba2 seprti yang dinyatakan papagomo di dalam blog ini..kami akan mengambil tindakan susulan terhadap pemilik blog ini kerana memfitnah kami..

sehubungan itu saya berharap agar sesiapa jua tidak memberi komen yang negatif dan yang mndatangkan spkulasi buruk terhadap kami tentang perkara di atas dan ianya sekali lagi dinyatakan ianya FITNAH!



pengadu
klik sini sumber 

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud