ARTIKEL SEBELUM

16/10/12

Wow !! 3 olang apek cina masuk Masjid apa hal ??






Sekeping gambar menceritakan segalanya.Kenapa tiga orang cina tak fobia dengan agama islam? kini mereka tanpa segan silu berdamping dengan gerakan islam khususnya parti Pas serta berani masuk ke kuliah agama.

Pada  zaman Umno/Bn kuat orang orang cina cukup takut dengan gerakan islam seperti Pas, mereka di perbodoh bodoh oleh Umno dengan dakyah yang serong terhadap gerakan islam seperi isu hudud, kalau sokong pas nanti kamu akan dipotong ~ anu~dan sebagainya..

Tetapi kini alhamdulilah segalnya telah berubah,mereka dilihat semakin  berani serta sudah faham apa itu agama islam semenjak mereka berdamping dengan parti Pas.Mereka tau apa pantang larang agama islam serta yang mana baek atau buruknya.

Janganlah pula kita bersangka buruk tujuan mereka hadir ke majlis itu ,kena berfikiran positif jangan sempitkan minda kita dengan benda yang negatif .Diharap mereka akan di beri hidayah oleh Allah supaya mereka mendapat petunjuk tentang kebenaran agama islam.insyak allah.









 YB Lee Boon Chai MP Gopeng bersama seorang ADUN Simpang Pulai iaitu YB Chan Ming Kai dan ADUN Teja YB Chang Lih Kang dilihat bersama jemaah  selepas solat Fardhu Maghrib di sebuah Surau .Mereka duduk dengan penuh penuh Kyusuk mendengar kuliah agama.....


posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud