ARTIKEL SEBELUM

25/10/12

Sah Hasan Ali dah benggonggGGG !!







Hasan Ali ini memang berhati BUSUK SAMPAI KE TELOR Pelirnya . . . mempunyai sifat buruk sangka semula jadi . . . Hebat sungguh ilmu didada Hasan Ali menpunyai kasyaf yang tinggi.

Beliau menbuat kenyataan mengikut hawa nafsu mengeluakan kenyataan mengikut logik akal dengan hujah tanpa fakta serta bersifat bongkak.

Kenapa aku becakap gitu adalah susulan kenyataan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Ali mendakwa MCA dan DAP mempunyai “agenda besar” di sebalik pendirian kedua-dua parti itu dalam soal hukum hudud.

“Hati kecil Hasan Ali berkata terdapat semacam wujudnya persefahaman di antara MCA dan DAP khususnya untuk menghadapi PRU ke-13."


Kenapa bergitu tersasarnya jawapan seorang Dr. PHD motivasi mengenai soalan pokok tentang kebiadapan kepala MCA menghina islam .Lain yang di tanya lain yang yang Hasan ali jawap.Tak pasai pasai di heret isu perkauman di sini.


Sepatutnya perkara utama yang keluar dari mulut Hasan Ali setidak tidaknya beliau kesal akan kenyataan biadap dari Chua Soi Lek kerana menghina hukum hudud,  tetapi kita hampa kerana jawapanya ia jauh meleset,jawapan yang menampakan menjurus prasangka yang buruk terhadap kaum cina terutama DAP.Dengan kenyataan beliau ini menampakan beliau seolah olah membela atau merestui Soi Lek secara langsung

Hasan Ali sepatutnya berdiri bersama sama dengan orang islam membantah akan keceluparan si mulut busuk Chua Soi Lek itu, Dalam isu ini juga bukan setakat Hasan Ali yang dilihat sepeti orang bengongggGGG.....banyak lagi pertubuhan seperti Umno ,Perkasa, serta Ngo yang pro kepada parti umno menikus dalam isu ini.

Kenyataan Hasan Ali kalau dilihat dari sudut politik tak lain hanya mahu menjilat pungkok penguasa Umno/Bn semata mata.Ini lah Inilah suara Syaitan yang berbisik di hati hasan Ali yang menyebabkan beliau adalah     parasit yang sebenarnya  dikalangan umat islam.

Ni aku nak habaq sikit dekat Hasan Ali ...sebenarnya orang cina memang dah bersatu semenjak 2008 lagi, mereka bersatu dengan mengundi DAP dengan meninggalkan MCA serta GERAKAN kerana politik.Kerana yang memenangkan DAP adalah orang cina dari MCA atau Gerakan kerana mereka orang cina memang cerdik dalam berpolitik.
  

Amat malang bagi kita bila ada sesorang yang bernama Hasan Ali yang konun mahu menperbetulkan aqidah umat islam tetapi dalam masa yang lain menbiarkan musuh islam mengherdik agama sendiri.


Aduhai Hasan Ali.................

Apa yang ko meroyankan neh..............

Adakah frust tak dapat jawatan MB Selangor masih lagi membara ka dalam sanubari mu kikikki............

Akhir sekali satu nasihat untuk Datuk Dr.Hasan Ali lebih baik berhenti berpolitik kerana apa saja yang anda kata hanya jadi bahan ketawa. Dari sudut politik anda ibarat melukut ditepi gantang. Setelah PAS telah menolak  Hasan  beliau mengharapkan Umno menerimanya tetapi sayang sekali Umno cuma mahu memperkudakan Hasan Ali demi keuntungan politik Umno.~ 


****
Pistttt !!! ~~~ Mana dia aqidah Hasan Ali bila Raja prono hina Islam?

Umno  memijak kepala orang-orang Melayu di Negeri-negeri Melayu seperti Kelantan, Terengganu dan Kedah ada kamu nampak ka? bersatu konunnn tuihhh.~ Batuvskayu.blogspot







 dipetik twitter YB DAP tentang isu ini sebagai nasi tambah


posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud