ARTIKEL SEBELUM

14/05/12

Gempar !! Dato Sri Nizar Masuk Umno..

Bakal MB perak jika pakatan rakyat menang PRU 13 



Opppsss !! bukan Dato Sri Nizar masuk umNo tetapi Mantan MB perak masuk ke Majlis ceramah Umno sebagai tetamu tak diundang  di Tualang Sekah Perak semalam, Tajuk ceramah puak umNO pun hebat  "NIZAR PEMBOHONG BERSIRI ". Dengan muka selamber  beliau duduk di dif jemputan sambil tersenyum tanpa ada perasaan gentar dan bersalah .







Penceramah umno malam semalam iaitu Dato Shaarani dan Hanifah Man tak jadi nak godam nizar ..ha ha ha terkedu, panik dan pucat dengan kehadiran beliau.Saya  memang cukup kagum dengan sikap " anak jantan  " Dato Sri Nizar  memberanikan diri masuk ke kem musuh walaupun pada malam itu sememangnya ceramah umno mahu membongkar konunnya Nizar adalah pembohong bersiri.


Akhir kata  Gua solute sama lu Dato Sri Nizar...

inilah pemimpin yang aku cari..

Perasaan  aku bertambah bangga bila ada orang cina  berkata jika PR berjaya tawan kembali Perak hanya Nizar la calon pilihan kami sebagai Menteri besar Perak.Bertapa tingginya harapan rakyat terhadap seorang yang bernama Nizar Jamaludin.

end


pic.twitter.com/5Bt1aUts


Depan saya hanafiah trus berhenti menuduh saya pembohong bersiri,dgn sertamerta tukar isu ambiga & DSAI,cuak lesi dia! dari Tweeter Dato sri nizar



posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud