ARTIKEL SEBELUM

10/04/12

Tengok gambar menarik Najib Pakai tudung !!



Belum terlambat bagi aku mengucapakan taniah kepada memanda Pedana Menteri yang aku benci sekali di atas perlantikan diri beliau sendiri sebagai pemangku jawatan menteri hal ehwal jaga  orang betina. .."ishh kalau aku sayang beliau baek aku jadi ahli umNO".

Perlantikan dirinya memangku jawatan menteri jaga betina terpaksa dibuat oleh dirinya sendiri selaku orang nombor satu negara kerana penjawat sebelum ini telah terpalit satu scandal yang mengemparkan Lembu lembu seMalaysia. Bekas Menteri yang menjaga  hal  ehwal wanita ini pun sebenarnya naik memegang jawatan tersebut pun setelah mendapat satu tiket ehsan  dari Memanda Pedana Menteri untuk di lantik menjadi senator , setelah beliau kecundang ditangan  anak Anwar al jubori pangilan yang sinonim oleh puak puak umNO/BN di Parlimen Lembah Pantai .

Oleh kerana sekor lembu membawa lumpur maka tepalit semua kotoran di atas bahu umNO dan BN sehingga menjadi liability kepada parti pemerentah.   Ekoran serangan  , pembongkaran demi pembongkaran  oleh puak pembangkang serta di tokok tambah rasa tidak kepuasan hati sesetengah ahli umNo sendiri maka dengan rasa berat hati beliau ( Kak Ijat ) mengumumkan akan meletak jawatan sebagai Menteri jaga orang Betina ,Keluarga dan Masyarakat .Tetapi Kak Ijat masih mempertahankan jawatan Ketua Wanita dalam parti umNO.( Pelikan !! )

Bebalik kepada kisah jawatan yang bakal si galas oleh Memanda Pedana Menteri  aku rasa ini merupakan satu sejarah baru Malaysia kerana ia di pikul oleh seorang lelaki dan ini manunjukan seolah olah umNO/Bn seperti ketandusan pelapis wanita untuk memangku jawatan tersebut .

Mungkin  Memanda PM  kesuntukan masa untuk melantik dan mencari betina betina lain bagi mengisi kokosongan jawatan yang di tinggal oleh Mantan Menteri yang terpalit dengan scandal lembu kerana dalam percaturan mindanya PRU 13 telah hampir tiba maka lebih baik beliau memangku jawatan itu sementara waktu yang pendek itu.

Sekalung taniah  sekali lagi kerana telah mencatitkan guinness malaysia records kerana menjadi seorang lelaki pertama memegang jawatan hal ehwal orang betina dan keluarga. Good Luck moga berjaya.


** kredit gambar menarik yang aku jumpa dalam Facebook  untuk santapan kiki kikik...














Info sikit sini  ## desas desus angin penbubaran parlimen kemungkinan besar cuti sekolah bulan june ini bersiap sedia lah anda . **

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud