ARTIKEL SEBELUM

10/03/12

Matlamat yang satu iaitu menjatuhkan UmnoBn

Adoi ¡¡ keletihan yang melampau kerana aku bermusafir ke destinasi yg jauh dari kediaman aku untuk membuat satu pertemuan dan perkenalan yang muhibah dan santai bersama teman teman seperjuangan dari kalangan blogger dan facebooker PR Perak.


De" Chalet rumah penginapan kami

Matlamat yang satu iaitu menjatuhkan Umno /Bn dan menawan Putra Jaya itu matlamat kami.
Berbagai kegiatan dan keranggka telah diatur dalam program ini dengan kehadiran Dato sri Nizar dan Adun Canning dari DAP memeriahkan program dengan sesi soal jawap yang penuh berhemah dan santai.

Banyak ilmu dan info terlah aku dapat dari program ini yang aku rasa terlalu singkat untuk aku dan rakan rakan yang lain mengutip tip tip dari otai otai blogger dan facebooker .



Terima kasih kepada peyelaras program ini Bro Mat Saman Kilo dan Ustaz Hisyam ( Cyberboron) yang bersusah payah menjayakan program atau projek ini.

Terima kasih juga pada rakan2 yang lain yang hadir moga MEDIA PERAK menuju ke puncak serta mencapai matlamatnya.

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud