ARTIKEL SEBELUM

27/01/10

Yb Zul Kulim dipelawa join Gang Lompat




onggg...ongg kedekkk..kedekk...itu lah tabiat katak bila hujan turun...seronok ingke bukan main sang katak ini... tapi itu adalah katak betul @ original animal ...


Tetapi yang ini spesis katak jadian..yang mendapat title King Of al- Kataki ada hajat besor... ajak orang join spesis dia..kah kah kah....

kata sang katak tadi......ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, Zulkifli Noordin patut lompat meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menjadi wakil rakyat Bebas bagi membolehkan beliau memperjuangkan Islam tanpa terikat dengan pendirian parti..

Kata King Al - Kataki lagi...beliau percaya dengan cara itu sahaja Zulkifli dapat memaksimumkan pembelaannya kepada agama Islam di Dewan Rakyat.

"Kalau beliau dikenakan tindakan oleh PKR, saya mengalu-alukan beliau menyertai 'kelab' wakil rakyat Bebas malah saya bersedia memberi laluan kepadanya untuk berjuang bersama Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa)

."Ini kerana perjuangan Perkasa dan Zulkifli mempunyai persamaan iaitu tiada kegentaran dalam mempertahankan agama, bangsa dan negara,"

hu.. hu..hu.... elok ler tu...pergi jangan tak join...
klik sini

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud