ARTIKEL SEBELUM

15/08/15

Dilapor sudah meninggal, Pie mohon doa kesihatan




"DOAKAN saya sihat selalu, itu pun sudah cukup buat saya", luah pelakon serta pelawak terkenal, Shafiee Jaafar atau mesra dengan panggilan Pie.

Pie yang kini ditempatkan di wad Hospital Kepala Batas dimasukkan ke hospital berkenaan setelah mengadu demam sejak lima hari lalu.

Pie berkata, dia dalam keadaan sihat semenjak dimasukkan ke Hospital Kepala Batas sejak Ahad lalu.

"Masa malam kejadian itu, saya berada di rumah anak, Shariman di Taman Serai Wangi, Padang Serai.

"Tiba-tiba terasa sejuk dan menggigil satu badan, tak pernah saya rasa macam itu, sebelum ini pun ada juga demam, tapi tak teruk mana, saya minta Shariman bawa saya ke hospital," katanya kepada Sinar Harian.

Mengulas lanjut mengenai viral mengenai kematiannya di media sosial, katanya dia agak sedih dengan penyebaran berita tersebut.

"Saya ni dan berusia 85 tahun, bila-bila masa sahaja Dia boleh jemput, apa pun yang berlaku, saya minta agar orang ramai doakan kesihatan saya untuk saya kembali sembuh seperti sediakala.

"Alhamdulillah, sejak lima hari saya berada di hospital ini, saya terima layanan yang terbaik sekali, saya ucapkan terima kasih kepada semua," katanya.

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud