ARTIKEL SEBELUM

30/11/13

Inilah luahan dan riaksi Ustaz Kazim ..


 
 hiasan
 
 
"Subhanallah.. Saya pun terkejut saya dilantik, belum apa2 dah kena maki.. Alhamdulillah, salah ke kalau orang lain minta nasihat? 

Saya ni sentiasa berlapang dada,jgnlah tuduh tanpa melihat secara halus..Apa yang kita sangka tentang orang lain kadang2 itulah dalm jiwa kita.

Berhati2 la dalamm berbicara.Apa tuan2 ingat saya kemaruk wang, kuasa pangkat?Apa salahnya doakan yang terbaik, bila takde orang agama dikata teruk bila orang agama dijemput pun dikata teruk, saya tak faham.Kalau tak tau apa2 alangkah baik kalau diam.."

Menurut luahan Ostad Kazim didalam Facebooknya lagi beliau akan mengadakan sidang akhbar khas di PPR Setapak.



Beliau berkata dalam hal ini sepatutnya  bagi pandangan atau nasihat bukan maki hamun fitnah dan cacian..
 


Menurutnya lagi  lantikan  sebagai MT UMNO ni baru sangat beliau  dijemput, diminta bantu apa yang patut untuk Islam..tu pun jadi masalah jadi isu?

Menurut Ustaz kazim beliau  ada prinsip,  tak pernah dengar ceramah saya tapi nak komen lebih2.

Menurut Ustaz Kazim mana yang kutuk kutuk mohon datang mendengar apayang beliau  cakap pada 30hb jam 9mlm di PPR Setapak.

Semoga Allah merahmati kita semua,"Jagan lah menilai hati orang,kita tak tahu apa dalam hati orang, Allah yangg menilai bukan kita. Wassalam."..

Aku petik dari facebook beliau...

Aku dah komen dalam entry sebelum ini sini..

Ikut suka la Ustaz oii buat la yang terbaek ...

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud