ARTIKEL SEBELUM

27/12/12

Amanat Haji Hadi Tak Perlu Ditarik ~ Nik Aziz

 
Di Petik dari Facebook Tok Guru Nik Aziz

"Semalam di Rantau Panjang, saya masih ditanya oleh wartawan tentang Amanat Haji Hadi. Saya ingin ulangi permintaan saya agar Tuan Guru Dato Seri Abdul Hadi tidak menarik balik apa yang disebut sebagai amanatnya itu. Tidak ada keperluan untuk tarik balik. Jika tidak benar isi kandungan ucapan itu, panggil beliau dan minta untuk berikan penjelasan.

Malangnya saya melihat media massa pro UMNO/BN ini tidak berminat ke arah menyelesaikan polemik dengan berbincang. Saya mendesak agar diadakan satu perbincangan terbuka. Jangan hanya pandai bertumbuk seorang diri di dalam gelanggang. Saya anggap media seperti ini ialah media penakut."


 

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud