ARTIKEL SEBELUM

16/11/12

Edisi Kantoi"Nurul Izzah Apa Maksud Kamu" @!!@!!


khe he he he...










Banner fitnah dari tangan tangan puak syaitan yang dikenali .Terbukti fitnah yang di lempar oleh puak puak ini terhadap Dewan Pemuda Pas Kelantan telah gagal..

Lihat dua perbezaan  gambar  [atas] perkataan  "Nurul ...Apa maksud kamu", telah merungkaikan fitnah terhadap DPP Kelantan

Menurut sumber banner fitnah itu telah  dipasang  di pagar gelanggang tenis berhampiran KFC Stadium Sultan Muhammad ke IV, Kota Bharu oleh pihak tertentu bertujuan memburuk buruk dan melaga lagakan kepimpinan PR dengan berniat jahat. 

Kebetulan sekarang sedang berlangsung muktamar Pas maka mungkin ini masa yang  sesuai puak tangan tangan syaitan yang dikenali melancarkan provokasi bertujuan untuk memecah belah perpaduan didalam kompenan Pakatan Rakyat.

Perangai bangsat puak ini cukup mendukacita. Isu Nurul Izzah  di sensasikan dengan cukup hebat oleh penjilat Umngok tetapi dalam masa yang sama bila mana Soi Lek menghina Islam mereka diam membisu. khrkkk thuihhh.

Spesis busuk sampai ke usus puak puak ini...aku cedok ayat Chet det .jangan di bagi walaupun satu Undi kepada  parti Umngok ,rosak dan punah agama di buatnya weh.[batuvskayu]










 

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud