ARTIKEL SEBELUM

18/05/15

‘Kalau Najib nak tanya saya apa pun, saya jawab’





PUTRAJAYA – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bersedia menjawab segala persoalan jika Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mahu mengemukakan sebarang soalan kepadanya.

Malah, beliau turut sentiasa terbuka untuk berdebat dengan Najib bagi merungkai segala persoalan yang berbangkit.

“Kalau dia nak debat dengan saya, boleh. Tidak ada masalah. Saya cuma nak bertanya. Kalau dia boleh jawab, jawablah. Dia nak tanya saya apa pun, saya boleh jawab,” katanya kepada pemberita pada sidang media selepas pelancaran buku ‘Dr Mahathir’s Selected Letter’s to World Leaders Volume Two’, hari ini.

Tegasnya, desakan bertalu-talu yang dibuat ke atas Najib sejak kebelakangan ini susulan mengetahui parti di bawah kepimpinan orang nombor satu BN itu akan tewas pada pilihan raya akan datang.

“Bolehlah ‘slow-slow’...lepas itu dia (BN) kalah pilihan raya. Saya buat sekarang ini kerana saya tahu dia (Najib) akan kalah.

“Baru-baru ini orang dia (Najib) tulis surat kononnya, nanti tengok apabila ada pilihan raya kecil ini, Najib akan menang besar. Menunjukkan bahawa ramalan saya salah. Tapi sebenarnya ramalan saya yang betul, ramalan dia silap,” katanya.

Beliau berkata demikian bagi mengulas soal suara-suara yang memintanya agar tidak terlalu menekan Najib untuk meletakkan jawatan.

Tambahnya, isyarat jelas telah pun kelihatan bahawa BN semakin melemah apabila ke mana sahaja beliau pergi, rakyat rasa meluat dengan kerajaan.- Sinar

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud