ARTIKEL SEBELUM

23/10/13

Sebab Ketua Pemuda Umno Cawangan letak jawatan kerana Sharizat Jalil ??

Saya konsistan dengan apa yang saya lakukan..ketika saya menyatakan artikal ini ,saya dalam perjalanan pulang ke kawasan dan telah beri surat ini kepada salah seorang ajk umno bahagian yangg saya hormati,

Dalam keputusan ini sebenarnya saya yang jadi mangsa dek kerana sikap tidak mahu berkorban,

Pru14 ada 4tahun lagi...

Sila buat sesuatu jika mahu umno diyakini oleh anak2 muda diluar parti...

Jagan hanya gah dikelililing ahli saja.

Sepatutnya kita ahli jadi contoh dan tauladan untuk rakyat diluar sana tapi ianya tidak seperti yang saya impikan...hancur lebur harapan saya selama ini..

Hanya kerana seekor LEMBU bawa lumpur. ..habis semua tepalit

Masih tak belajar...nama je pemimpin atasan....!

bergitulah petikan dari jawapan komen Ketua Umno Cawangan Parit 8 Sg Leman di dalam facebooknya kenapa beliau meletakan jawatan sebagai ketua pemuda di situ.

Di bawah ada lampiran serta gambar surat perletakan jawatan beliau...


Tahniah dari aku.. kerana berani berubah.
 




 


Hari ini saya akan hantar surat secara rasmi.
Saya tidak mahu bersekongkol dengan Ketua Wanita Umno Malaysia


1)Sejak saya didaftarkan oleh orang dulu2 utk jadi ahli umno

2)Sejak saya telah lebih 10tahun jadi ketua pemuda umno cawangan

3)Sejak lebih 10tahun saya pimpin belia dicawangan saya

4)Dan pernah April 2008 saya dihalau oleh lebih 3000 hanya kerana saya bersuara yg tidak suka didengar oleh mereka di hotel singgah sana yg dihadiri oleh Tun Mahathir,Ds Khir Toyo,Datuk Mukhriz Mahathir,Dato Fuad Zarkasi

Tidak pernah saya jauh hati hingga mahu meninggalkan parti,waima pru13 pun saya 100% sokong dan undi umno walaupun ada kes2 individu yg mengguris hati saya sebagai ahli akar umbi

Tapi bila ketua wanita umno sedia ada masih bangga tidak sedar diri masih mahu berkuasa,saya tidak boleh terima lagi.

Saya tidak mahu bersekongkol lagi...

Selagi dia ada selagi itu saya tidak mahu jadi ahli parti umno lagi.

Saya serah surat secara rasmi walaupun belum ada orang hantar surat keluar parti.....saya buat...!

SAYA TIDAK TERIMA DS SHARIZAT SEBAGAI PEMIMPIN UMNO SEBAB DIA SUDAH TERPALIT ISU GAGAL URUS DANA RAKYAT.

DIA GAGAL...DAN TAK LAYAK

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud