ARTIKEL SEBELUM

17/05/13

Tahniah Sayfool Bukhari !! ...

Nik Suriani
Saiful Bukhari Azlan hari ini mengesahkan bakal menamatkan zaman bujang bersama gadis pilihan yang juga merupakan seorang personaliti televisyen Nik Suriani Megat Deraman.

 Saiful Bukhari Azlan, Nik Suriani Megat Deraman

Tahniah Sayfool!

Semoga berbahagia dengan pasanganmu dan dipanjang jodoh hendaknya oleh Allah sehingga ke anak cucu.


Kepada yang mengutuk Syaiful, sudah sudahlak .Biar Allah saja yang membalas terhadap apa yang di lakukan oleh Saiful selama ini.

Moga maksud surah An Nur  "ayat 26 " ini tiada kena mengena dengan diri Saifool.

Firman Allah SWT..

اَلْخـَبِيـْثــاَتُ لِلْخَبِيْثـِيْنَ وَ اْلخَبِيْثُــوْنَ لِلْخَبِيْثاَتِ وَ الطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِيْنَ وَ الطَّيِّبُوْنَ لِلطَّيِّبَاتِ.

“ Wanita-wanita yang tidak baik untuk laki-laki yang tidak baik, dan laki-laki yang tidak baik adalah untuk wanita yang tidak baik pula. Wanita yang .baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk wanita yang baik. (Qs. An Nur:26)

Wallahualam! ~

Saiful adalah bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim yang telah mengemparkan negara kerana telah membuat sumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan pada 2008 dan mengakui bahawa dia telah diliwat oleh Anwar.

Beliau kemudiannya mengulangi sumpah tersebut di hadapan Kaabah dan rakaman video itu didedahkan baru-baru ini.

Pada 9 Januari tahun lepas, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melepaskan dan membebaskan Anwar atas dakwaan meliwat Mohd Saiful Bukhari, 26, di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Bukit Damansarara Kuala Lumpur antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008.

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud