ARTIKEL SEBELUM

15/04/13

Tok Guru sihat, jangan layan fitnah musuh..

 

Hanya Bepandukan pada sekeping gambar [atas] kebanyakan blogger dan facebocker pro BN memutarkan isu tentang kesihatan TGNA .

Cerita dan berita yang disampaikan oleh macai macai itu terlebih advance dan cukup sensasi kebanyakannya hanya satu tujuan iaitu  mahu memburuk buruk Tok Guru .

Bukan sekali berita tentang kesihatan TGNA dijadikan bahan jenaka dan fitnah oleh macai macai Umno kerana sebelum ini pemain media maya umno pernah memfitnah konun Tok guru sakit tenat,malangnya kesemua berita itu ternyata palsu dan fitnah belaka.

Difahamkan apa yang berlaku hanyalah kaki Tok Guru 'kebas' dan sedikit kekejangan,mungkin kepenatan kerana melalui jadual padat dalam program di Johor.


Gambar terbaru Tok guru [bawah] bukti bahawa beliau sebenarnya sihat..

Kepada anda semua jangan dengan cerita fitnah dari musuh kerana mereka kini mempunyai agenda tersendiri didalam perang saraf bagi menghadapi PRU yang dikatakan paling sengit dalam sejarah..

Tidak ada perkara yang membimbangkan terhadap kesihatan Tok guru, Doakan sahaja kesihatan beliau bertambah baek.

amin..

takbirrRR `~~


Gambar dipetik dari page TGNA

"Seruan Pas ialah kepada satu akidah, bukannya hanya satu Malaysia, inilah akidah yang akan menyatupadukan seluruh umat manusia, dengan Islam, manusia akan selamat...bukannya dengan kebangsaan.." - TG Nik Aziz di Batu Pahat, 14.4.2013



Tok guru Nik Aziz ketika berucap di Batu Pahat Johor.

JOM LIKE PAGE BATUVSKAYU 

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud