ARTIKEL SEBELUM

26/04/13

Pas Babi !!

 





Hampehhh.....

Masjid pun depa orang tibai..

Tengok neh [gambar] dinding masjid menjadi mangsa vandalisma oleh golongan yang rendah akhlak dan IQ.

Kerana bermusuh diarena politik, mereka tanpa segan silu telah mencemar kemuliaan masjid dengan menconteng dinding dengan perkataan yang cukup biadap.

Apa nak jadi dengan umat islam Malaysia sekarang neh !!

Plzzzz la ...

Aku berpesan pada diri aku dan pembaca semua.

Berpolitiklah secara sopan serta bijak...

Jangan tunjukan sifat bodoh sehingga sanggup mencemar rumah ibadat sendiri .

Dalam kes ini nak tuduh siapa yang bertanggung jawap pun tak ada bukti...

Tetapi siapa lagi yang suka maki PAS kalau bukan UMNO.

Jadi aku bersangka baekk dalam isu ini..

Aku tak tuduh Umno yang jadi dalang..

Ini semua sudah tentu kerja kerja setan setan yang tak di kenali...

Cukup mendukacitakan aku.

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud