ARTIKEL SEBELUM

20/02/13

Tengoklah perangai Umno !!..Ikut suka dia je


 

Bukankah sudah berbuih mulut Tok Mufti berkata "jangan bawa parti ke dalam masjid", jangan berpolitik didalam masjid.

Tetapi lihat lah inilah realitinya di Malaysia dengan perangai Umno yang separuh tengin..Bagi mereka boleh belaka , bagi umNo halal berpolitik di Masjid walau dalam  keadaan apa sekali pun.

Baek di sekolah atau pun tempat tempat larang untuk berpolitik bagi umNO halal segalanya. Andai kata jika perkara ini dilakukan oleh pembangkang nescaya akan bergegar suara suara sumbang dari media penjilat dan disertai oleh nasi nasi tambah  macai macai akan berkokok menghentam pembangkang.

Lihat banner[gambar] terang dan jelas akan sifat ego umNO Sg Rapat dibawah adun Hamidah, Bukan penulis saja nak mengada adakan cerita , jika gambar itu boleh berkata kata nescaya gambar itu akan berkata " bahawa aku di paksa oleh Umno"ha ha ha..



Sabor je la...

Apa nak buat, bior lantaknya..

Selagi kuasa ada di tangan Umno ko buat la...dan ko langgor le undang undang yang ko buat sendiri. tak ada siapa pun yang berani nak melarang hatta Mufti sekalipun.

Bagi aku berpolitik di dalam masjid ini tak menjadi kesalahan kerana  dalam agama ia merangkumi semua aspek kehidupan manusia jadi tak salah ustaz nak membuat kias atau menegur benda yang makruf atau mungkar yang ada kait dengan politik.



Hancor hancor dibuatnya selagi undang undang dibawah kaki  Umno..

Ikut suka dia je.






posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud