ARTIKEL SEBELUM

27/02/13

Sah Dr Harun Din Jadi Mangsa Fitnah..







Sah semua itu fitnah dari musuh musuh Pas,dengan tujuan dan harapan agar jemaah didalam parti Pas jadi kacau serta tak keruan disaat genting parti Pas untuk menghadapi pilihan raya.

Semua media dan para blogger serta facebookers Umno telah mensensasikankan isu  Timbalan Mursyidul Am PAS Dr.Haron Din bakal meninggalkan parti sehingga meresahkan semua ahli jemaah Pas .

Hari ini telerai sudah khabar angin palsu itu mengenai  Dr Harun Din meninggalkan Parti Pas apabila beliau menakfikan semua cerita tersebut .

Dr.Harun Din berkata bahawa beliau "Melawak pun tidak pernah, bercakap pun tidak pernah,memang tidak terlintas dalam benak saya, bahawa saya akan keluar PAS" Selepas bersama dalam perjuangan bersama Pas" .

Menurut Dr.Harun Din lagi "orang sengaja buat berita sensasi di waktu saya masih ada. Saya tidak ada niat menjelaskan kepada akhbar kerana saya percaya ia tidak akan menyelesaikan masalah, dan kadang-kadang boleh menjadi lebih buruk lagi. Sebelum ini dua tiga kenyataan saya diterbalikkan dan ini cukup memalukan....

Bila aku terbaca akan penjelasan dari Timbalan Mursyidul Am PAS ini hati aku cukup puas dan berasa lapang dada,

Maka selesai satu masalah dengan jawapan itu...

Okay..

Untuk membaca kupasan menarik mengenai isu ini serta  isu panas yang lain sila klik.

disini

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud