ARTIKEL SEBELUM

19/01/13

Penjelasan Fathul Bari Isu Kahwin Lari Di Thailand






Penulis ucapkan selamat penganting baru buat Ostad Fathul Bari. Baguih baguih  dan tahniah kerana  dapat kawin bini nombor  dua ,bukan senang nak dapat lesen dari bini tua kerana nak khawin lagi seorang.

Ust Fathul Bari penceramah sensasi  Umno hari ini  dengan jujur memberi tahu beliua bernikah satu lagi dengan seorang kristian berbangsa Filipina. Penulis dengan ini berbaek sangka dengan beliau, moga jadohnya dengan isteri muda itu sampai keakhir hayat.

Tetapi bebulu dan getik dengan ustaz ini tetap ada selagi dia bersengkongkol dengan Umno..., kerana blog ini bermusuhan dengan idieologi Umno . jadi aku lawan tetap lawan .

Di akhir tulisan aku, moga Ustaz Fathul Bari dapat mendidik isteri muda dengan didikan agama islam dengan sempurna... bukan senang kerana isteri muda beliau berasal dari seorang kristian.

Cuma aku terkilan dengan ustaz neh mendoakan keburukan terhadap orang yang mensensasikan isu beliau nikah di Siam. ok la ko orang tonton sampai abis video diatas senang cerita.~ batuvskayu





posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud