ARTIKEL SEBELUM

17/01/13

OH !! Ustazah Gedik...kredibiliti siapa yang tercalar ??


Mashitah: Pas calar kredibiliti ulama

KUALA LUMPUR - Tindakan pemimpin Pas yang sering berubah pendirian dalam beberapa isu kebelakangan ini jelas mencalarkan kredibiliti ulama parti itu serta menunjukkan kejahilan mereka kata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim.

Sebagai contoh, dalam isu penggunaan kalimah ALLAH dalam Bible versi bahasa Melayu, beliau berkata pemimpin Pas dilihat sering mengubah kenyataan mereka hanya kerana mendapat tentangan hebat daripada sesuatu pihak.

"Pemimpin Pas jelas sekali bercakap atas dasar politik dan bukan berdasarkan agama, sebab itu kenyataan mereka boleh berubah-ubah dari semasa ke semasa.

"Kalau bercakap ikut dasar agama, mereka perlu bercakap benar walaupun pahit dan tidak disukai pelbagai pihak, dan ini jelas menunjukkan mereka ini tidak jujur kerana berjuang atas tiket politik,"-sinar harian .com

**********************************************************************************




Oh ! Ustazah gedik ...

Cakap tak sedorkan diri,ade otak letak dekat kepala lutut kiri maka ini le jadinya .
ada ilmu agama tetapi guna untuk peribadi, bodek bodek sana bodek sini .

Mula mula malas nak ambik pot Ustazah Moshitoh punya kenyataan dalam akhbar Sinar ,tetapi bila ada ayat "CALAR KREDIBILITI ULAMA" dan menuduh ulama Pas jahil  mula terbit perasaan meloya aku terhadap kenyataan dari ustazah gedik ni.

Barangkali Moshitoh lupa atau memang benar jenis spesis pelupa orangnya , masihkah pembaca ingat dengan kenyataan Moshitoh mengenai ‘Anda Musykil, Dr Mashitah Jawab’ akhbar Harian Metro Ahad, . Dr. Mashitah dalam ruangan tersebut menjawab bahawa melacur dalam keadaan `terpaksa` adalah dibolehkan tetapi jika terdesak dan darurat ia maka dimaafkan.

Begitu mudah untuk menghalakan pelacuran daripada pandagan Ustazah Moshitah .....
Ini adalah salah satu kenyataan Ustazah Moshitah ini menunjukan kejahilan beliau  tahap 4 dan sedikit sebanyak boleh mencalar kredibiliti agama islam dan kredibiliti ustazah ustazah yang lain .

Ustazah gedik ini sekalil lagi mencalar kredibiliti dan menunjukan kejahilannya bilamana beliau sebagai orang agama telah membuat kenyataanya yang bercangah dengan hukum  [tonton video] bila mana Dr. Moshitah telah menghina hudud. Kata Ustazah gedik ini "Orang mencuri kita jangan potong tangan mereka ,kena bagi kerja kepada pencuri itu ,bagi ruang kepada pencuri itu kerja, maka ia tidak akn mencuri lah lagi"...Moshitah punya fatwa.

adoi !! hancor dibuatnya ...

"syok le pencuri bila kena tangkap kerana mencuri ,kemudian kita pakat bagi kerja jaga bank dekat pencuri itu ha ha baru ada akai..." 






Ok  la.. yang ini lagi satu isu yang dilakukan oleh Ustazah gedik Moshitoh yang mencalar kredbiliti beliau sebagai orang ugama dan jelas menunjukan sikap jahil  yang memalukan semua orang. Bukan direka-reka cerita ini malah tersebar  meluas gambar beliau bersalam dengan bukan muhrim.[gambar bawah]Dengan sengaja beliau cari nahas bersalaman dengan laki orang.....

Jenih muka tak malu   ! Ustazah ini kutuk orang jahil  dan mencalar imej islam tetapi beliau terlupa banyak perbuatan beliau juga  bercanggah dengan agama. umpama ludah kelangit terpercik air liur ke muka beliau sendiri.

Puii... cukup memalukan bila  seorang yang berpengaruh dalam masyarakat  boleh cakap tak serupa bikin. mengeluarkan hukum dan pendapat ikut sedap mulut kerana membodek tahap gaban .

Apa ditulis diatas cukup menjadi bukti dan sandaran yang boleh mencalar kredibiliti Dr,Moshitoh sebagai orang pandai agama.Kalau dikira dengan ilmu yang di miliki oleh Dr Moshitoh maka tak sewajarnya beliau membuat perkara perkara yang di nyatakan di atas.

Fikir fikir la... 


Cium dan pegang tangan muaghHHHHH...tak haram ka?

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud