ARTIKEL SEBELUM

15/01/13

Neh Spesis Lidah Biawak , Cakap Tak Serupa Bikin tuii..

Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Noriah Kasnon kesal kerana kanak-kanak dibawa menyertai perhimpunan Shamsidar anjuran parti pembangkang Sabtu lepas.

Ibu bapa sepatutnya bertindak sebagai pelindung anak-anak, bukannya mendedahkan mereka kepada bahaya dengan membawa mereka ke perhimpunan seperti itu kerana situasi boleh menjadi tidak terkawal, katanya.

"Ia menyalahi Akta Kanak-Kanak 2001...kalau kita tengok anak dalam stroller, umur tak sampai setahun pun mereka bawa. Lagi satu anak-anak itu juga dipakaikan lilit kepala dan baju dengan lambang-lambang tertentu seperti menggunakan anak-anak sebagai alat untuk kepentingan peribadi mereka," katanya kepada pemberita selepas menyerahkan bas kepada Persatuan Rumah Kebajikan Rita, di Putrajaya .[petikan dari Bernama]

*******************************************************************


Jika parti pembangkang Umno akan kata Pakatan Rakyat "mengekspolitasi' kanak kanak kerana membawa anak anak kecil menyertai himpunan parti.

Tetapi...............
Lihat gambar [bawah] sebagai bukti parti Umno/BN pun kurang ajor serta melanggar Akta kanak kanak 2001 kerana membawa budak dibawah umur untuk kepentingan parti dan politik.

Umno selalu mendabik dada konun mereka adalah parti terbaek dan sering menuduh musuh dengan pelbagai tomahan, tetapi dalam masa yang sama mereka terlupa akan kesalahan yang mereka lakukan...

Sah Umno Spesis Lidah Biawak , Cakap Tak Serupa Bikin.. tuii...


Haramjadah betui..














HIDUP ME..LAYU..HIDUP ME..LAYU!!!

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud