ARTIKEL SEBELUM

17/11/12

Tu dia !! Tindakan terdesak mengedar risalah fitnah terhadap Nurul Izzah

Lagi tindakan terdesak dari musuh musuh politik .Mereka telah melempar fitnah terhadap ahli parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah dengan mengedarkan risalah di sekitar Masjid Pantai Dalam  mengenai isu " SOKONG MELAYU DI BENARKAN MURTAD".


Fitnah serta propaganda ini jelas bertujuan untuk memburuk burukan nama Nurul Izzah, tetapi mujur masyarakat di sekitar Masjid tidak menghiraukan risalah yang berbau hasutan serta fitnah itu dengan mengabaikannya dan memulaukanya.

Isu ini bermula di satu forum dimana satu soalan ditanya kepada Nurul Izah berkait isu paksaan dalam agama melibatkan masyarakat Melayu. Dan dijawap oleh Nurul Izzah dengan ungkapan “Tidak ada paksaan dalam agama (Islam)… daripada ayat suci Al Quran, Surah Al-Baqarah, ayat 256. Ungkapan ini merangkumi seluruh umat manusia.

Tetapi malang ungkapan itu telah di putar belit oleh pihak tertentu, mereka memutar belitkan kenyataan itu seolah-olah Nurul Izzah telah meremehkan soal aqidah atau mudah menerima orang Islam yang memilih untuk murtad.

Yang pelik semenjak  isu ini bermula media penjilat tak henti henti menyiarkan propaganda serta memutar belit isu kenyataan ini didalam media arus pedana.Yang lebih menduka citakan mereka [nedai penjilat] langsung tidak memberi peluang atau ruang kepada yang di fitnah untuk mejawab balik tomahan atau fitnah itu di dalam media arus pedana.

DIharap isu ini dihentikan segera demi kebaikan semua dan kepada pihak Jais atau yang berkenaan segeralah ambil perhatian dan membuat siasatan serta membuat penjelasan adakah dakwaaan  yang telah di lemparkan terhadap Nurul Izzah adakah benar atau dusta semata mata.. 

Jelas budaya melempar fitnah tanpa asas  dengan memutar belitkan kenyataan  amat membahayakan dan dikesali. budaya ini akan menyebabkan pecah belahnya masyarakat di negara ini.

Dibawah ada lampiran gambar risalah dan fitnah yang dilempar oleh musuh musuh .Kredit gambar kepada blog sahabat dari anak sungai derhaka .







posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud