ARTIKEL SEBELUM

10/10/12

Saya Bukan Berbogel “Nabila Huda Suhaimi,

 Pakaian Seksi - " Saya Bukan Berbogel "



KUALA LUMPUR – “Saya bukan berbogel, tetapi jika ada pihak yang tersinggung cara pemakaian saya di Anugerah Blockbuster,  saya mohon maaf,” kata pelakon, Nabila Huda Suhaimi, 27, mengulas isu pemakaiannya yang didakwa menyinggung perasaan segelintir masyarakat di negara ini.

Nabila kata, dia tidak pernah menyangka gaun hitam rekaan Alia Bastaman, mendedahkan sebahagian bahu dan perutnya yang digayakan sewaktu menghadiri Anugerah Blockbucter disiarkan di Astro Ria malam minggu lalu, menjadi berita hangat.

“Saya sedar ia sedikit terbuka pada bahagian bahu, perut dan terbelah di kaki namun, kerana saya menghormati penonton ketika ditugaskan menjadi penyampai saya menutup bahagian perut dengan ‘tube’ hitam.

“Terus-terang saya tidak menyangka hal ini menjadi isu kerana saya fikir ramai sedia maklum saya memang berani mencuba fesyen. Apapun saya sekali lagi memohon maaf dan berharap dapat memperbaiki penampilan saya pada masa akan datang. – HARIAN METRO

 ****

Ha ha ha ha  jawapan  Nabila yang mangkok hayun...

"Terus-terang saya tidak menyangka hal ini menjadi isu ,saya memang berani mencuba fesyen"

jahil nya dia......

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud