ARTIKEL SEBELUM

28/01/12

Ancaman Seks Video Terkini 'Datuk T' Menunjukkan keadaan terdesak UMNO BN








Saya merujuk kepada cubaan terbaru memalukan untuk memburuk-burukkan Parlimen Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan tuduhan-tuduhan yang direka video seks, yang diterbitkan hari ini di muka depan akhbar Utusan Malaysia milik UMNO-.Dalam laporan itu, seorang ahli kumpulan, Datuk T 'yang terkenal Shuib Lazim, mencabar Ketua Pembangkang tertakluk video seks untuk ujian forensik dan mengancam untuk menghasilkan video seks baru. Sejak Mac tahun lepas, 'Datuk T' dan UMNO berkaitan media dan penulis blog telah secara berkala membuat jenis yang sama serangan palsu, berniat jahat dan tidak berasas ke atas Anwar. Ini adalah tahap rendah yang UMNO / BN telah tenggelam. Adalah penting bahawa UMNO / BN berkaitan media dan penulis blog telah di barisan hadapan menerbitkan dan mengulangi dakwaan video seks dan memaparkan video seks. Naib Presiden Umno bekas, Rahim Thamby Chik, adalah salah satu daripada ahli-ahli kumpulan 'Datuk T' lucah-menjajakan, dan cap jari Umno di seluruh episod video seks hina.

Cabaran kepada pemimpin pembangkang untuk tertakluk video seks untuk ujian forensik tahu malu dan taktik terdesak oleh 'Datuk T' dan UMNO / BN. Video seks secara meluas kafir di seluruh negara, dan tidak ada keperluan untuk Anwar Ibrahim untuk mengambil ujian forensik untuk meyakinkan orang ramai bahawa video tersebut adalah fabrikasi.Setelah sendiri telah bertanggungjawab untuk mencipta dan menyebarkan sex video yang direka terhadap Anwar, ia hanya keterlaluan 'Datuk T' kini mengeluarkan cabaran kepada Anwar!

Satu kenyataan hari ini oleh Shuib Lazim dan Utusan Malaysia juga satu percubaan yang jelas untuk meletakkan asas bagi pengeluaran video seks baru yang direka bertujuan untuk mencemarkan reputasi Anwar. Kami menjangkakan bahawa pita lucah yang lebih itu akan direka dan diedarkan sebagai Pilihan Raya Umum ke-13 ramai yang menghampirinya. Dalam menghadapi ini taktik kotor dan tidak bertamadun oleh UMNO / BN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat masih tidak berbelah dalam komitmen mereka untuk pertempuran yang berterusan untuk menamatkan rasuah, penyalahgunaan kuasa dan salah urus ekonomi di negara kita.

Dikeluarkan oleh,
N Surendran
Naib Presiden
KeADILan

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud