ARTIKEL SEBELUM

26/12/11

Kesian Tok Guru Nik Aziz.....


Puak-puak Pas sesat sememangnya kufur nikmat lihat sahaja fatwa terbaru mereka yang disebarkan secara meluas dengan mengatakan wang Bantuan Rakyat 1 Malaysia(BR1M) adalah haram.

Terkini banner fatwa terbaru mereka digantungkan untuk mempengaruhi rakyat dengan berniat jahat dan menimbulkan kekeliruan dengan mengatakan wang itu diberi tanpa mengetahui sumbernya yang bertujuan membangkitkan kebencian kepada kerajaan.

Apa kata mereka akan hal ini

Banyak khabar duk kata Nik Aziz sakitlah, tenat lah, apa lah. Tapi pagi ni nampaknya PAS naikkan banner Nik Aziz duk berdoa benda tak molek. Ayat tak molek. Kononnya tak bagi pengikut taksub dia ambil duit Bantuan Rakyat 1Malaysia. Hodohnya lah perangai mereka ini. Saya tak tahu nak kata apa. Sudahlah nak harapkan mereka, habuk pun tak nampak. Ini orang nak bagi, dikata hodoh pula. Sudahlah, jangan janjikan syurga kalau beginilah perangainya. PAS niPIS puPUS.


Fitnah terbaru Banner ( atas ) yang menyatakan tentang pemberian wang Rakyat RM500 k oleh pencacai umno terhadap kepimpinan Tok Guru .

(setiausaha akhbar) Pejabat Menteri Besar Kelantan melahirkan rasa kesal terhadap beberapa sepanduk 'haram' yang menggunakan gambar YAB Tuan Guru Menteri Besar Kelantan yang disedari digantung di beberapa lokasi di negeri Kelantan pada hari ini.

Kami ingin memaklumkan bahawa YAB Tuan Guru Menteri Besar tidak mempunyai sebarang kaitan dengan sepanduk ini. Justeru, pihak yang bertanggungjawab dipohon untuk menurunkan sepanduk ini dengan kadar segera. Pihak kami menganggap sepanduk ini merupakan satu usaha mencemarkan nama baik YAB Tuan Guru Menteri Besar Kelantan.

Umno yang menjadikan FITNAH sebagai darah daging mereka, adalah disebabkan bukan sahaja ahli bawahan mereka bersikap sedemikian, bahkan Presiden mereka sendiri yang menjadi ketua menyebarkan Fitnah ini.


Fitnah yang ditaburkan terutama kepada Melayu-Melayu di kampong-kampong dan Felda itu adalah bertujuan hanya satu.... iaitu untuk mengekalkan kuasa mereka tanpa menghiraukan larangan-larangan yang disebut oleh Allah di dalam Al-Quran...


Tetapi dalam masa yang sama, puak-puak Umno seperti NajibRosmah, Khir Toyo, Shahrizat dan lain-lain lagi hidup TERLALU MEWAH dengan rumah Jutaan Ringgit, tatkala orang Melayu hidup merempat di tepi-tepi sungai, di kampong-kampong dengan melalui keperitan hidup akibat kenaikan kos kehidupan yang tinggi...

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud