ARTIKEL SEBELUM

9/12/13

Hangpa tengok neh (gambar).Sindrom memperbodohkan rakyat





Hangpa tengok neh (gambar).

Semua perkara nak diungkit inilah perangai sebenar menteri menteri umNO. Ungkit pulak tu satu hai , tapi yang paling jelek dan haprak ada patut ka duit bina masjid datang dari duit Umno. Kptuihhh.....

Sindrom memperbodohkan rakyat menular dari jawatan serendah JKKK hingga ke Pedana menteri didalam parti umNo. Jelas mereka gagal membezakan diantara duit kerajaan dengan duit parti Umno.

Cukup la memperbodohkan ahli umno sahaja dan bagi kami yang dah meluat dengan kerenah parti Umno bukannya sebodoh yang di sangka.

Cukup la kempen tipu terus menipu dihadapan ahli umNO yang setahun sekali berkampung mendengar celoteh dan lawak jenaka dari pewakilan dan pemimpim Umngok di PWTC.Bagi kami rakyat marhaen tidak mudah di tipu.

Mengenai rungutan Najib bilamana semua mesjid kini dikuasai oleh orang pembangkang terutama dari lebai Pas membuka pekung keburukan ahli ahli Umno itu sendiri,

Bukan nak ngata tetapi memang realiti boleh dikatakan kebanyakan mesjid di negara ini jemaahnya dipenuhi oleh lebai lebai bulan, tetapi bukan tak ada orang umno mengimarahkan mesjid,....... tetapi kurenggGG.

Mereka hanya giler jawatan AJK mesjid dan sebagainya kemudian bila  dilantik ke jawatan bayang muka pun tak nampak.

Elok sangat la saranan Najib menyeru agar orang umno mengimarahkan mesjid, aku sokong sangat pasai ini benda baik,pasai ini ugama yang suruh...

Pakat pakat moh le beramai ramai ke mesjid , tapi jangan la datang ke mesjid kerana niat nak mengusai mesjid. Biarlah datang dengan niat lillaahitaala dan  untuk mengimarakan mesjid. 

Itu yang sebaik baiknya.

posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud