ARTIKEL SEBELUM

23/09/13

Menteri bijak pengundi yang bodoh sebenarnya...




Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr S. Subramaniam berkata: "Setakat ini bilangan penghidap diabetes di negara ini telah meningkat kepada 2.6 juta orang atau 15 peratus daripada jumlah penduduk Malaysia.


"Ini semua berlaku kerana rakyat kita tidak mengawal penggunaan gula dalam makanan dan minuman," katanya.

Satu lagi idea yang menarik dari menteri BN, aku sokong dengan idea ini nak buat macam mana , nak demo pasai kenaikan harga ini tentu tak ada gunanya .
 


Pengundi semua yang bodoh bodoh belake,ditipu saban hari tetapi masih setia menyokong parti Bn  untuk berkuasa, jadi jangan merungut okay...

Kalau ikut logiknya bukan setakat gula yang penyembab diabetes banyak lagi makanan lain seperti nasi yang berkabohidrat pun penyebab penyankit kencing manis.

Tetapi ini semua alasan bodoh dari menteri yang di restui oleh rakyat maka terimalah dengan redho akan ketentuan Allah akan kenaikan harga gula ini.

Lepas neh mohon menteri ini naikan harga garam pula pasai kes penyakit darah tinggi kian menular di negara ini atau pun naikan harga kondom kerana kes zina dah tak dapat di bendung2 lagi....kah kah kah.
 
Semua gejala kenaikan harga seperti minyak dan gula ini serta kenaikan barang barang lain adalah pertanda kerajaan kita tidak ada duit lagi ,so inilah satu cara untuk memenuhi balik katung pembedaharaan negara dengan memijak rakyat.

PangkahhHH lagi BN....


posting terkini dari batuvskayu

Bukti BN tolak Hudud